Nowość Wydawnictwa SBP – już w przedsprzedaży!
„Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach” pod redakcją Jadwigi Woźniak-Kasperek i Janusza W. Adamowskiego
Ta wyjątkowa publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy o trzech kluczowych obszarach badawczych – bibliologii, informatologii i naukach o mediach – ale także dowodem na to, że różnorodne tradycje i metodologie mogą tworzyć spójną, inspirującą całość.

Dla kogo?
- bibliotekarzy, medioznawców i badaczy informacji,
- studentów i wykładowców kierunków humanistycznych i społecznych,
- praktyków zajmujących się komunikacją i mediami,
- wszystkich zainteresowanych przemianami w świecie informacji i przekazu.
Dlaczego warto?
- Poznasz historyczne fundamenty, kluczowe pojęcia i metody badań w trzech subdyscyplinach.
- Otrzymasz rzetelny obraz dorobku polskich i światowych badań nad mediami.
- Zainspirujesz się do interdyscyplinarnych projektów i nowatorskich analiz.
- Książka to bilans zamknięcia dotychczasowych osiągnięć i bilans otwarcia dla wspólnej dyscypliny naukowej, odpowiadającej na wyzwania ery cyfrowej.
Chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj o książce na blogu Wydawnictwa SBP:
Refleksje na temat przyszłości nauk o mediach i komunikacji społecznej
Premiera już wkrótce!
Zamów w przedsprzedaży → wydawnictwo.sbp.pl