Nowość Wydawnictwa SBP – już w przedsprzedaży!

Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach” pod redakcją Jadwigi Woźniak-Kasperek i Janusza W. Adamowskiego

Ta wyjątkowa publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy o trzech kluczowych obszarach badawczych – bibliologii, informatologii i naukach o mediach – ale także dowodem na to, że różnorodne tradycje i metodologie mogą tworzyć spójną, inspirującą całość.

ciemnoniebieska okładka książki

Dla kogo?

  • bibliotekarzy, medioznawców i badaczy informacji,
  • studentów i wykładowców kierunków humanistycznych i społecznych,
  • praktyków zajmujących się komunikacją i mediami,
  • wszystkich zainteresowanych przemianami w świecie informacji i przekazu.

Dlaczego warto?

  • Poznasz historyczne fundamenty, kluczowe pojęcia i metody badań w trzech subdyscyplinach.
  • Otrzymasz rzetelny obraz dorobku polskich i światowych badań nad mediami.
  • Zainspirujesz się do interdyscyplinarnych projektów i nowatorskich analiz.
  • Książka to bilans zamknięcia dotychczasowych osiągnięć i bilans otwarcia dla wspólnej dyscypliny naukowej, odpowiadającej na wyzwania ery cyfrowej.

Chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj o książce na blogu Wydawnictwa SBP:

Refleksje na temat przyszłości nauk o mediach i komunikacji społecznej

Premiera już wkrótce!

Zamów w przedsprzedaży → wydawnictwo.sbp.pl